سوالات متداول

سوالی دارید؟

در ادامه بعضی از سوالات پرگاربرد مخاطبان جهت رفع سوالات شما قرار داده شده است. جهت یافتن پاسخ دیگر سوالات خودتان با پشتیبانی یخ سرویس در ارتباط باشید

شما می‌توانید از طریق فرم ثبت سفارش در سایت، تماس تلفنی یا پیام در پیام‌رسان‌های معرفی‌شده، درخواست تعمیر لوازم خانگی خود را ثبت کنید.

در حال حاضر خدمات ما در شیراز فعال است، اما در فاز بعدی، ارائه خدمات به‌صورت سراسری در سراسر کشور آغاز خواهد شد.

بله، تمام استادکاران و تعمیرکاران پس از بررسی سوابق، مهارت‌ها و مدارک شغلی، تأیید شده و در سامانه ثبت می‌شوند.

هزینه تعمیر بر اساس نوع وسیله، میزان خرابی، و تعرفه مصوب محاسبه می‌شود. همچنین قبل از شروع کار، برآورد حدودی قیمت به شما اعلام خواهد شد.

بله، در بیشتر موارد با توجه به موقعیت شما و نوع درخواست، تعمیرکار در همان روز اعزام می‌شود. ضمنا با زدن تیک مورد “عجله دارم” با پرداخت هزینه ی متعارف بیشتر می توانید سریع تر از یخ سرویس خدمات دریافت کنید.

بله، تمامی خدمات تعمیر دارای گارانتی مشخص هستند که مدت آن هنگام تحویل کار به شما اعلام می‌شود.